Temavecka

Söndag i dag, snart slut på helgen. Längtar redan tills nästa helg, vilket jag iofs har gjort ett bra tag nu. Löning ju:) Vilket dock inte betyder något direkt klirr i kassan för min del men, Harrys kommer det bli i alla fall :) Elin är förfestansvarig så vi kommer nog bli ett glatt gäng.

Nästa vecka är skolans omtalade temavecka, det ska bli intressant. I morgon, måndag, ska vi göra personlighetstest hela dagen, scary. På tisdag kommer Hårologi och pratar och vi ska få testa kvaliteten våra hår bland annat=) Onsdag och torsdag är det L´oreal som kommer och berättar om sina färger och stylingprodukter. I samband med det har vi fått i uppdrag att färga två modeller:) Och fredag är har vi studiedag, vilket i sig betyder långhelg=) Tjoho.
Känns som att veckan kommer springa i väg rätt snabbt.



----------------------------------------------
Skönt att du är hemma igen.
----------------------------------------



Ge mig en stor sol så jag kan bli så där brun igen.
Och flickebarnet där brevid kan ta och komma hem och hälsa på tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback