Äntligen

Äntligen, tre stora teoretsika tentor är över, fantastiskt. Tror att de alla har gått skapligt i alla fall.
Vi har dock fått göra alla i grupp vilket jag är jäkligt besviken på. Hade verkligen velat bli bedömd efter min e g e n förmåga, inte gruppens. En tenta är till för att man eleven och lärarna ska se hur man ligger till, vad man kan och inte kan. Hur fan vet dem det nu? Det skulle i princip kunnat vara så att min gruppkompis gjorde allt och jag ingenting, eller tvärt om. Nu hade jag tur och hamna med Linda och vi två ligger ungefär på samma nivå och kan lika mycket. För oss två blev det rättvist, för andra inte alls. Skolans system är ju helt puckat..
Men inget att göra någnting åt. Nu hänger alltså A L L T på tentaperioden nästa termin. Tack.
De praktiska tentorna är ju i alla fall enskilda..

Kom hur som helst hem tidigt i dag och nu funderar jag på att lägga mig och sola i trädgården. vore ju inte helt fel med lite färg:)
I kväll blir det bio, Pirates of the Carabien=)


Ge mig lördag..
------------------------------
image51
Bara för att det här är det härligaste kortet jag har på dig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mmmmmm jäääääättefint!

2007-05-25 @ 07:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback