Bad day.

Fy fan den som säger ett irriterande ord till idag till mig och jag vet inte riktigt vad jag gör.

Den här dagen har varit åt helsike fel. Vaknade upp ett antal gånger i natt av extremt stressiga och jobbiga drömmar. Vaknade av väckarklockan halv sju och var halvt död i princip. Körde bil till skolan och var så nära på att krocka med en buss som på en 70 sträcka (där jag inte är skyldig att stanna och släppa fram bussen om jag inte har möjlighet. Jag hade inte möjlighet.) bara prejade sig ut så jag var tvungen att väjja ut i andra körfältet det snabbaste jag kunde för att inte köra rakt in i bussen. Som tur var kom ingen mötande bil just då, vilket enbart var tuur eftersom den där vägen är väldigt trafikerad. Kom till skolan med en smärre chock inombords och får en gruppuppgift att göra loopar i långhår. Inte min grej alls och absolut inte när man redan är på dåligt humör.
En jävligt dum lögn uppdagades av en lögnhals i klassen som ljuger om precis a l l t. Tungan svartnar på henne bara hon visar sig. Idiot. Undra vad hon har ljugit i hop om mig? Ljuger hon för mig om andra är det redan uppenbart att hon ljuger om mig för andra.
Hemfärden i bilen tog en timme och en kvart för jag fick stanna i precis varje traffikljus och i varje rondell jag skulle in i var köerna extrema. Dessutom gick det inte lättare att köra bara för att jag visste att en person i bilen skulle jobba fem och var tvungen att komma hem i tid. Varför hon nu var tvungen att hämta kläderna i stan fatta jag inte..dem satt väl herregud inte fast där?, i bilen dem låg i satt dessutom en chaufför. Människan hade ju hunnit om jag fått bli av med henne vid hennes jobb som vi åkte förbi. Egentligen rätt åt henne att hon kom försent. Jag kunde ju inte ens veta om det var sant att hon skulle jobba eller inte. Ja okej hon är avslöjad men va fan, man ljuger inte folk rakt upp i ansiktet. Lögner är bland det värsta jag vet.

Nu vill jag bara lägga mig i sängen, sova och hoppas på att jag vaknar till en bättre dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback