If I was a rich girl..

För några veckor sedan fick vi hem ett brev från Rickard Sjöberg, postkodmiljonären. Han ville att vi skulle köpa lotter till hans program. Jag läste brevet högt för min familj med en stor ironi i rösten. Gav starka argument till mamma o pappa om varför man i n t e ska köpa en sådan lott. För hur stor är chansen att just vår gata skulle vinna?
Hur många postnumer finns det inte i det här landet? vår chans kan knappt vara en på miljonen!
Nej precis, mamma och pappa höll helt med mig och ingen lott blev köpt..
Ja vad fan tror ni händer två veckor senare?!
Mm just det, vi hade kunnat vara miljonärer i dag..
Surt? svar: J A .


Jag har just varit och tittat på balen. Blev precis som förra året aningens bitter över att jag själv inte tog chansen och gick när jag hade möjligheten:/ men aja, gjort är gjort.
Satte upp Elins hår i morse och hon blev jättefin tycker jag.
Bilder kommer snart på sarastahlnacke.bilddagboken.se


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback