Illagorilla.

Uh söndag. Tröttast som vanligt när det gäller söndagar. Sov som en kratta i natt med och ångrar som alltid ett dumt beslut, men vad gör man..
Idag är det skumt väder som man inte vill gå ut till. Ingen större risk att jag måste heller eftersom jag har så mycket att plugga nu så jag själv inte ens fattar det. Usch orka tentavecka..en vecka f y l l d a v t e n t o r..teoretiska och praktiska.
Det här är ju en sådan typiskt Gos&Film dag, en sådan dag som jag vill ha..


Ska väl som alla andra också kommentera gårdagens Eurovision. Serbiens bidrag alltså...hm vissa menar att det är svårt att se om Ola Salo är en man eller kvinna men i mina ögon är det en självklarhet jämföt med Serbiens manliga sångerSKA.


Fick föresten världens roligaste samtal från en asfull utslagen Soffa i går =D Haha i dag minns hon nada.


--------------
Nej vilken onödigt jobbig dag.
Tur att mam o pap kommer hem på tisdag. Orka vara ensam liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback