It´s a good day

Värst vad populär min blogg blev helt plötsligt=)

Hade tenta på kund i dag. Färgade henne i tre färger och klippte, kändes skönt att det var något någorlunda avancerat eftersom jag bara hade en kund som jag blev bedömd på. Behövde dessutom bara fråga Camilla om två saker, en gällande färgen och en gällande klippningen=) Kunden var dessutom verkligen trevig så någon nervositet fanns inte ens. Sen att hon blev så nöjd att hon genast ville boka en ny tid tills i höst och att jag fick femtio spänn i dricks gjorde ju inte saken värre direkt=)


Pirates i går var asbra, bättre än både ettan och framför allt tvåan. Nu vill jag se hela treiologin igen:)

I morrn blir det fest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback