Personlighetstyp

Jag hade inget bättre för mig så jag gjorde ett test på karamellkungen för att se vilken godistyp jag är. Rätt kul faktiskt
Det visade sig att jag var en segofys, alltså en person som gillar sega godisar. Automatiskt fick man också sin  egen personlighetstyp förklarad på samma gång. Smart. Här är min:

Segofyser är utpräglat envisa och ibland på gränsen till överdrivet noggranna. De har starka åsikter om det mesta och tvekar inte att säga dem högt. Ibland kan sega typer uppfattas som egoistiska, men de är i själva verket mycket omtänksamma och demokratiska. Segofyser brinner för det fria valet - sitt eget lika mycket som andras. De är därför mycket tydliga med vad de vill ha, men minst lika måna om att andra också får sitt. Av någon anledning är det ganska många småsyskon som är Segofyser

Karamellkungens analys var mycket ingående och det visade sig även att:
OM jag var ett instrument - skulle jag vara en trumpet
OM jag var ett djur - skulle jag vara en struts
OM jag var en grönsak - skulle jag vara en röd chilifrukt
Min fritidspersonlighet - är en färgglad clown
Min huvudpersonlighet - är en cykelhjälm
Min yrkespersonlighet - är en laserpistol

Skönt, nu vet jag verkligen Vem Jag Är ...hrmf

Någon annan som vill hitta sig själv? Gör testet på
http://w001.candykingcampaign.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback