Hey ho

Jag fick en anonym kommentar..- skriv oftare..:)
Hm jo sant för det går verkligen upp  och ner i skrivandet här.
Just nu är jag på salongen 9 -18 varje dag och känner mig rätt slut när jag kommer hem. Har det som dålig ursäkt för min inaktivitet här :P
Det går i alla fall väldigt bra på praktiken.Trivs så jäkla bra, ibland nästan för bra. Vill ju inte ens tillbaka till skolan nu. I morgon ska jag slå mitt kundrekord, har sex stycken bokningar:) Jättekul! Dagen kommer rusa i väg. Så är det skönt att känna in sig i det verkliga frisörlivet också. Hade faktiskt två kunder på en gång här om dagen, då kände jag mig riktigt frisörig:)

Nu orkar jag inte vara aktiv mer.. Ska tillta på något tvprogram på datorn tror jag. Det är verkligen så himla smart, att jag inte har kommit underfull mer det tidigare. Webtv, jag som inte har femman kan ju titta på femmans program på datorn istället. Och man behöver inte stressa hem för att det är ett program på tv, det är bara att slå sig ner när man har tid sen och se på programet.. so smartybarty.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you."

2007-11-23 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback