Jag har länge längtat efter att få berätta det..

Jag har haft en helt ofattbar tur det här året egentligen.. Att jag för det första kom in på Svenska frisörakademin, vilket jag inte helt trodde jag skulle göra, kändes stort.  Att jag sedan fick min praktikplats utan att ens anstränga mig det minsta kan jag bara tacka allra ödmjukast för. Det har tagit mig meterlängder längre än jag hade kommit  om jag bara hade gått på skolan och haft en tre veckors praktik på ett helt år, som resterande delar av klassen haft.  Något jag inte egentligen insett förrän nu i höst.. Att min praktikplats dessutom har visat sig vara världens bästa är en stor glimmande guldstjärna i kanten. Min arbetskamrater är två helt fantastiska människor och otroligt duktiga frisörer.
Och att JAG nu kommer få STANNA KVAR och göra mina lärlingsår där kan faktiskt inte bli bättre!
 Jag är så oerhört glad och lättad :D

Kommentarer
Postat av: jessie

Åhh grattis! Då vet jag vart jag hittar dig då det är klippningsdags :)

Postat av: Anonym

I kväll hoppas jag på dig.

2007-11-30 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback