Rubrik

Yey snart helg! Bara en skolfredag kvar sen är det fredagkväll hoho. Kommer vara ledig på måndag med, vilket faktiskt betyder att jag har långhelg : ) Fantastiskt. I morgonbitti blir sista morgonen på tre veckor som min väckarklocka kommer ringa 05:50. Det ska jag fira med ett glädjerop till gud. Tre veckors praktik innebär 9 - 18 där jag kan gå till jobbet tjugo minuter innan jag börjar och ändå vara i tid. Dessutom kan jag komma hem kvart över sex. Inte som när det är en vanlig skoldag med kundpass när jag måste gå hemifrån fem i sju och inte är hemma för än kvart i åtta på kvällen. Det kommer bli en klar bättring på den fronten : )



Jag längtar till vår Göteborgsresa och jag längtar efter dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback