En höstig torsdag

Nu lyssnar jag på Cornelis Vreesvijk : ) Jag hade nästan glömt bort hur mycket jag gillar´n.

Det här var en mycket onödig dag, actually. Det är torsdag vilket vanligtvis betyder hårstudion för min del. Men inte i dag, vi skulle ha marknadsföring egntligen men fick jobba med visningen istället. Det innebar en samling på en kvart klockan nio och sedan en halv timmes väntande på att få reda på utgången av ett samtal och på att få några hundralappar. Efter det stan till klockan tolv med letandes av kläder och associarer till modellerna. Ja sen hem. Känns så där att missa en hel kundpassdag på salongen för det men men.
     Det var dessutom gesällprov på skolan i dag. Jag var nervös för deras skull..jag kommer svimma den dagen om två år då jag ska stå där. Lär vara så där lagom shaky baky då..hua.

I kväll blir det i alla fall hugan med tjejorna, Elsi är hemma: )





Vi kanske ska till Göteborg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback