Sahara

Det är konstigt alltså men söndagar måsta vara överrepresenterade i statistiken över regniga och gråtrista dagar. Den här söndagen är inget undantag.

Emma och jag lagade världens godaste kycklinggryta i gårkväll. Tacka Gud för den människa som hittade på det receptet. Och tacka Elin Elwin som lärde oss det!  Proppmätta såg vi simpson the movie, åt godis och drack cola:) Mm.

I dag är det en pluggsöndag. Jag tycker inte det är kul att plugga. Färglära och permanent är rätt tråkigt i teorin, dessto roligare i praktiken, som tur är. Jag försöker hålla modet uppe här med vår varma vetekudde, mina raggsockar, sahara Hotnights nya album och tanken på att vi kanske ska ses i kväll. Dessutom har några bakat kladdkaka här som jag nog i hemlighet ska snyllta på snart.



Jag längtar till helgen den 24- 25 november, då vi ska till göteborg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback