Man får ta och gratulera

Ska börja med att gratulera emmapemma som lyckades ta körkort för andra gången i dag:) det är inte alla som har två körkort=) Du är duktig!

Klipptekniks provet gick nog bra i dag tror jag. Satt kvar som näst sista person och skrev så jag fick nog med det mesta. Kanske inte en spik som mitt mål först var men, det gick nog hyfsat.
Efter lunch blev det kunder som vanigt, hade min andra permanent och rullade upp håret på mindre än en timme=) På ett hår som Sara (läraren) dessutom erkände att hon inte trodde jag skulle klara, eller att vi ens tillsammans skulle fixa. Det var kort..but I did it=) Min stamis var det, den sötaste damen.
I morgon blir det salong i stan och då ska jag sätta elins löshår, ih spännande. Tror det kommer bli superb. Sen blir det fika på hugan.
I helgen blir det stockholmia, första gången på ett år. Vanligtvis brukar jag väl vara i stockholm en sådär fyra gånger om året, minst. Då det är dax nu. Erbjöd Emma att följa med och jag hoppas hon nappar för det vore skitkul:)



Jag vill va med dig.

Kommentarer
Postat av: Helena

En fråga, är du från Norrland eller har släkt där? Tänkte på ditt efternamn bara. Trodde det bara fanns där uppe

2007-09-29 @ 21:53:26
Postat av: Anonym

nej jag kommer inte från norrland men vet att det finns en hel del som heter ståhlnacke där uppe.

2007-09-30 @ 13:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback