after midnight.

Ohej här var man segast i stan på uppdatering. Men ibland dyker bloggtorkafenomenet upp även hos mig och det går det bara inte att skriva. Jag kan sätta mig här med hundra idéer om vad som ska skrivas ner men ut kommer verkligen de nada. Dagarna när formuleringstekniken liksom slutat fungera.
Men nu då, orka dra allt spännande som hänt mig sen sist liksom, men sammanfattningsvis kan man väl kanske säga att typ inget egentligen har hänt..kanske...
 Hepp va i alla fall ute i svängarna i lördags med ett glatt gäng, det var skoj som jag minns det. Bakissöndagen var inte lika attraktiv direkt, tydligen hade mitt lilla uppehåll från alkoholhaltiga drycker fått mig att bli lite extra känslig , rent fysiskt dagen efter. Men efter en pizza, en bit smörgåstårta, lite kladdkaka och tid med min gosis mådde jag prima igen.
Veckan har annars gått ordentligt snabbt och det är redan torsdagkväll, galet. På lördag ska vi till Skövde på frisörmässa och kolla lite med jobbet. Har aldrig varit på något sånt ståhej innan så det ska bli skoj. På kvällen sen ska Erka ha födelsedagspartaj och det verkar bli ett hyvens gäng som slås samman.
Ne nu ska jag gå och tigga massage av mamma, mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback