Alla hjärtans dag

Uhu i dag har jag jobbat från nio i morse till halv nio nu i kväll. Nu är jag trött i benen kan jag lova. Vi har verkligen inte världens mest ergonomiska golv på salongen, det känns i fötterna efter en dag. Borde kanske skaffa ett par riktigt bra skor egentligen.Nu har jag tofflor som jag tycker är sköna, men dem kanske egentligen bara är det eftersom jag har gått in dem ett tag. Crocs är säkert jättebra men då vill jag ha ett par som är lite nättare än dem där klumpeduns modellen som kom först..tål att tänkas på.


Hoppas alla har haft en fin alla hjärtans dag <3
Tackar alla som skickat gulliga sms :)

Jag hoppas även att lördagen går i hjärtatstecken.
Kärlek till dig <3


Nu ska jag värma mitt ständiga sovsällskap, vetekudden - Vetis.

image67

Kommentarer
Postat av: Hm?=) PP

Älskar dig!!

2008-02-16 @ 01:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback