Dagarna rusar i väg

Torsdagkväll + natt med min gosboll var typ bäst på länge. Inget speciellt egentligen, bara vi, bara fint. <3

I fredgas var jag seg enfter en segisdag på jobbet med lite halvkasst med kundflöde för min del. Kvällen spenderades därför hemma med min kära mams o paps. Helgen har gått samma lugna tecken.
 I gårkväll var vi hos Jamina och åt  ICAs potatisklyftor med tilltugg. Någon typ av tradition vi verkar ha infört. Gott i alla fall. Sen festa vi till chips, godis och pepsimax, passade utmärkt till det kritiska melodifestivalstittandet. Den tävlingen by the way, håller nog verkligen på att gå i stöpet. Hade det inte varit för att Kristian Luuk typ är världens roligaste est och för hans humor är så där lagom kompliserad, så jag förstår den hade jag nog stängt av tv:n på stört när face 84 tog sin första bissarra ton. Istället satt jag kvar, skratta åt karln och skratta åt det nya stjärnskottet parlamentet-Björn, hejjade på Amy Dimond och mådde skit över Christer Sjögrens gubbsjuka blick samt hans inställsamma låt.. I love europe. Uh nej tack.
I natt hade jag sömnsvårigheter och somnade inte på riktigt förän klockan var typ fem. Irriterande. Emma och jag strunta i träningen i dag och åkte tillsammans men jamina, emmas mamma o syster till Ikano. Och åt mc donalds. Inte alls så smart men på tisdag ska vi träna box, svinhårt. Och i morgonförmiddag ska elin och jag köra styrketräning. Efter det ska jag fika med min saknade vän Sofie. Sen på kvällen ska jag till Linköping med jobbet och gå på visning :) Inspirationens tider.

Nu ska jag lägga mig och läsa i den skarpa eggen. Jag kan verkligen rekomendera guldkompassen trilogin.
God natt.

Kommentarer
Postat av: emma

Vad bra. Vart är du någon stans och jobbar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback