En spark i rätt riktning

I dag har jag träningsvärk i mina armar efter boxen, kommer nog ha det lite småjobbigt med klippandet i dag. Intervallträning är bra och det ger väldigt mycket. Jag tror jag ska fortsätta gå på dem passen om jag får med mig slöisemma. Vill ju inte riskera att komma dit och inte ha någon given partner att boxas med, kan ju paras i hop med vilket muskelpaket som helst, kan rent av vara farligt herregud.

I dag börjar jag jobba klockan tre. Skulle egentligen börjat två men fick en tid på vårdcentralen för mina skumma utslag som sprider sig som en löpeld på min arma kropp. Hoppas dem ser vad det är för nåt och att dem kan få stopp på dem för snart är hela jag ett enda stort utslag.
Efter vårdcentralen det blir det tre timmars jobb, inte mycket men ska jobba igen en timme nästa vecka. Den här veckan är det lite segatider på salongen, det ringer inte så mycket och det kommer inte så många drop in kunder. Men nästa vecka är det sportlov och då kan jag lova att jag kommer ha barnklippningar så det står härliga till..
Direkt efter jobbet blir det spinning en timme. Sen ska jag hem och se om Viasat håller vad dem lovat och ger oss kanal 5 i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback