Give me wings by now

Dagen till ära ska jag besöka sun4 U för typ tjugominuters solning, känner mig som en annan blek vitsäl. Där ska jag träffa elin, jamina och linda. Får se vad det blir sen, elin och jag pratade om träning men känner mig just nu opepp på det. Är dessto mer pepp på att typ åka till linköping eller nåt. Lönen kom ju i går och jag har en fattigt gles garderob med total tjöj-panik. Ska inte slösa allt för mycket på min rikemanslön men mitt klädproblem måste verkligen åtgärdas.
 I går var jag på jobbet mest hela dagen, Anna färgade mitt hår. Det blev fint, mörkare än det var innan och det känns mycket bättre nu. Färgade även brynen och får samma panik varje gång, känner ju knappt igen mig själv. Men det bleknar efter några dagar. Ja eller så får jag göra en emma i dag, pressa limesaft på ögonbrynen innan jag solar;)
På eftermiddagen hade vi lite modeller på salongen som vi testade lite nya färger från goldwell på. Några blev riktigt fina faktiskt. Och i  morse ringde Anna och frågade om jag ville hänga med till Stockholm den 13 april på frisörmässa, inget man tackar nej til direkt : )

För övrigt så har Sälen ett snödjup på ca en och en halv meter för tillfället och i dag skulle det komma nysnö igen blir ju perfekt till nästa vecka.

Nu ringde mamma och sa att hennes kompanjon på boxen är sjuk så jag ska träna med henne istället i kväll. Bra, jag behöver en träningscoach efter den här fetthelgen. Mc donalds två dagar i rad, godis och ostbågar..måste bort  nu va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback