Hurtigbulle.

Maia Hirasawas album är att rekomendera. Härlig musik!

I går tränade Elin och jag step, det var skoj. På slutet ingick en styrke -mag-del, den var jobbig vill jag lova. I morse var vi så hurtiga så vi stod på gymmet i gen :)  Men tränade bara styrka den här gången..med skivstänger, hantlar och maskiner. Det var jobbigt men välbehövt. I morgon ska jag försöka få en plats på spinningen, hoppas någon avbokar för just nu är passet fullt och stängt.. Annars kör jag arobic halv sju istället, det funkar det med.
Nu har jag verkligen kommit i gång och jag gillar´t. Hade faktiskt glömt bort hur mycket jag faktiskt gillar att träna. Och hur mycket bättre man faktiskt mår.
I morrn blir det jobb, torsdag och fredag med. Hoppas på mycket kunder. Förra veckan var en bra vecka, då hade jag kunder mest hela tiden :)

Jag längtar till torsdag och mitt hjärta <3

____________________________

Jag tog en titt på bilderna från Thailand.
Åh saknar´t !





Kommentarer
Postat av: Elin E

Tränar ni på feel good? För då kan jag träna med er någon gång kanske?

Du får jättemycket beröm för din fina permanent, de flesta brukar låta "änglalikt".

2008-02-11 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback