My baby and I

I går var vi i Linköping, jag, johan, jamina och mattias. Vi bowlade och käkade mat på storan. Jamina var bäst på bowlingen, hon är så stark den kvinnan. Klotet nådde nästan fram till käglorna tre minuter efter att hon baxat i väg det ;) Festligt! Nejvars i ärlighetens namn var jag inte så bra jag heller. Fattar inte varför bowlingklot ska vara så otympliga? När man har rätt tyngd då är hålen för fingrarna för små, och är hålen lagom då går klotet knappt att rubba ( I-landsproblem?). Tiden gick fasligt fort och vipps var banan i någon annans makt. Bowling är kul.
Efter bowlingen blev det god mat på Storis, prat och mys. Sen for vi hem på den mörka vägen i den silvergrå skodan. Jag körde Johis knasiga bil sen vilket inte var helt safe med vi kom i alla fall i land. Efter en för kort natt med mitt gosigaste sällskap väcktes jag av hans helt hysteriska mobilsingnal som medelade att det var dags att åka till sommen och fälla träd. Men jag åkte hem och sov lite till:)
Tack för en trevlig kväll älskade vänner!
O du är fin! <3

I dag vet i tusan, jag är bokad på spinning men det känns obeskrivligt jobbigt just nu. Får se hur det blir. Känner mest för en slappis dag i goda vänners lag. Måste hur som helst ta mig till en affär som säljer halebop kontantkort, fattar inte hur fort mina pengar på mobilen tar slut? Fyllde fan på en hunka förra veckan..När jag får lön ska jag fylla på med två hundra i stället, då gäller gratis sms i en hel månad och efter den månaden går pengarna åt som vanligt. Det tjänar jag på, jajjemän.

Nej nu ska jag ta ett smidigt skutt in i den varma duschen.
__________________________

Nämen se på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback