Sälen i morgon

Fredag igen, veckorna går så fort. Det är bara måndag, fredag och söndag. typ.
Det har varit en bra jobbvecka, märks att det har varit lön precis. Mycket bokat och en hel del som kommer på drop in.
I dag hade jag min absolut gulligaste stamkund. Ester, 90 år. Finns få tanter som är så söta som hon. Man vill bara krama om henne och ta med henne hem. I dag var hon snäll och gav mig en guld-tia i dricks : ) När jag blir gammal så ska jag bli som hon, pigg och glad.


I morgon blir det antal timmar spenderandes i en fullpackad bil på väg mot sälen.
103 cm i snödjup och i morgon förväntas det komma nysnö igen. Fint. Hoppas på sol och ingen blåst med :)
Blir borta en vecka nu. Ska fira mamma som fyller och bara njuta av att komma i väg ett tag och göra något helt annat:)


     


------------------------
Kommer sakna mitt gull som jag inte kommer få se nu på flera veckor. Sälen - Österike - Örebro --> sen ses vi:)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback