Tjugoförsta februari

Jaha vi har fått en festlig fuktskada i köket, ett rör från diskmaskinen har stått och droppat vatten hejdlöst ett tag. Skadan är under diskbänken och vägg i vägg ligger vardagsrummet. Om vi har otur nu kommer vi behöva riva upp golvet i köket, väggen in till vardagsrummet och golvet i vardagsrummet. Golvet i köket hör dessutom i hop med hallgolvet så om vi får bryta upp det i köket måste vi byta ut allt golv..ja alltså köksgolv,hallgolv och vardagsrummsgolv..Tjoho nej. Renovering i all ära, det är jobbigt men det funkar. Men det här känns ju bara för opeppt. Men pappa säger stundom att man ska se det positivt, allt går på försäkringen och vi får kanske nya snyggare golv och snyggare tapeter..mmjo.

I morse tränade elin och jag styrketräning, vi var helsega och glömde stretcha. Sen glömde jag mina vantar på feel good med..allt glömdes. Efter träningen blev det lunch på med eller utan, elin, emmeli o jag. Sen kom även jamina och mattias men då var det dags för mig att gå till jobbet. Färgade pappa i kväll, svarta tunna, tunna slingor. Värsta pilljobbet men snyggt blev det.
     Nu ska i alla fall Emmeli med till Sälen så nu ser jag positivt på det hela. Sen så har jag nog kommit på en present till mamma med. Bra jobbat så där tolv dagar innan födelsedagen.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har jaan svarta slingor??? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback