Tredje februari

I går kväl bjöds det på fesligheter på bismotalagatan 3. Jag och Elin hade fått för oss att shota en hel kväll. Något som jag nu i efterhand inte kan rekomendera andra till att göra. Man blir full som en kastrull.
Jag kan heller inte rekomendera att köpa såna där shotsmaker från Mixerman på ÖB. Lime och citron blandat med den biligaste spriten vi kunde hitta på systemet, Vanlig Vodka (bara namnet borde varnat oss) var den vidrigaste shot jag smakat. Istället fick det bli en hel kväll med turkiskpeppar shots och ett glas av Jaminas vin. Kalasfulla vinglade vi in på Harrys och vi dansade h e l a kvällen. Väldigt bra dj måste det varit eftersom jag annars brukar tröttna efter tre låtar. Kvart över två gick jag hem till världens bästa sovsällskap.
Nu är klockan tolv timmar senare och jag är bakfull och har lovat mig själv att aldrig mer dricka mig full på shotar.

Nog om den kvällen. I går efter jobbet  fyndade jag ett par snygga brallor för ynka 99 spänn! Det är jag stolt över. Köpte även en klänning från Gina som fick bli festplagget i går.
I dag kommer mamma hem efter en helg på spa. Jag är måttligt avundsjuk. Jag vill verkligen också åka på spa.
Nu ska jag ta och föna till mitt ovårdade hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback