Hey ho, let´s go

Försökte mig just på att tända en brasa i vår kamin. Jag är verkligen urdålig på att tända brasor. Av tre vedträn brinner just nu ett... i ena kanten..jag fick sot på handen och det började ryka in. nej jag skulle inte passa som scout.
I dag är det onsdag och jag är ledig. Det är mycket ledigt nu vilket är rätt tråkigt faktiskt. Jobbar 50 % och är ledig 50%. Dock ska det snart ske en förändring på min lediga tid. Wohoo! Emma informerade mig om att det på feel good finns något som heter familjerabatt. Mycket intressant eftersom min mamma fatiskt är en av alla som aktivt tränar just där. Vi kan alltså få familjerabatt:) Då kostar det b a r a ca 300 kronor i månaden vilket jag faktiskt, tro det eller ej, har råd med. Nu ska jag därför skaffa mig en aktiv fritid=) Jag ska bli stark, snygg och välmående.
 I dag ska jag göra typ det tråkigaste jag vet. Städa mitt otrevliga rum så att det blir ett trevligt rum igen. Det kommer ta sin lilla tid. Sen ska jag och Jamina ta oss några minuter i solariet och försöka få lite färg. Problemet är bara att jag är rädd för solarium eftersom jag hatar att känna mig instängd. Det andra problemet är att jag troligtvis bara blir röd, som förhoppningsvis slår över i yttepyttelite brunt som sedan försvinner innan helgen. Men i alla fall, lite ljusterapi och fräschare för stunden: )
 Senare i eftermiddag ska jag hämta upp mamma o pappa och vi ska åka och kolla på två  små enplanshus, tänkta till farmor och farfar.
Nu har elden helt dött ut i kaminen och kvar står tre hela vedträn. Jag ska försöka igen, fryser ju ihjäl här annars.

och så saknar jag min gosis med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback