I need this

Ojoj plötsligt blev jag populär, kul att det jag skriver uppskattas :)

Jag är allt aktiv i dessa dagar.
Gick  i dag upp kvart över åtta för frukost. Vid tio hade jag en introduktion på maskinerna på feel good. Jag fick börja med att göra ett konditionstest..ehm ja...efter det blev jag ännu mer peppad för träning kan tilläggas. Fick också testa diverse olika maskiner, har ju använt dem förut men det var nyttigt med lite uppfrächning. När intron var klar packade jag i hop mina grejer och gick hemåt.
På vägen smet jag in på synsam och bokade en synundersökning för endast 40 spänn! Billigt, ja verkligen billigt. Jag vet egentligen inte om mina problem är så stora.. Tycker att jag får anstränga ögonen när jag läser och sitter vid datorn, även i bland när jag ser på tv. Har också problem med att följa raderna i blocket på salongen. Jag har haft glasögon tidigare och jag har för mig att mina problem var liknande då. Hur som helst, 40 spänn är inte så mycket, hittas inget fel så är det ju bara bra. Verkligen värt 40 kronor för att kolla upp. I vanliga fall kostar en undersökning 300 kronor, surt sa räven om jag inget fel hittas då.
 Nu sitter jag mest här och väntar på att Elin och Linda ska sluta sin matte B lektion. Efter den blir det nämligen solariet. Sen hem och äta lite och sedan ner till stan för synudersökningen. Efter det få vi se vad den här dagen har att bjuda på. Ska i alla fall träffa johan i kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback