Kråkan är klumpig och kraxande svart

Nu är mitt träningskort införskaffat och lyser med sin närvaro varje gång jag öppnar plånboken. Woho, känner mig riktigt peppad för träning nu:) I morgon förmiddag ska jag få en genomgång av alla maskiner vilket verkligen behövs efter mitt uppehåll. Väldigt bra också eftersom jag kan få råd om vilka maskiner som är bäst för just mig. Mage, rygg, axlar och armar kommer garanterat behöva tränas upp med tanke på mitt yrke.
Sen ska jag försöka få med mig Emma på att köra ett spinningpass i veckan:) Det lovade jag hennes mamma när hon var och fixa håret hos mig i fredags. Elin kan nog också vara på att köra bodypump någon förmiddag och kanske något aerobixpass då och då. Det är viktigt med en träningskompanion faktiskt. Har även mamma som aktivt tränar så jag ska hänga på henne i bland med.
Efter träningen i morgon blir det nog solariet i alla fall:)


och i morgonkväll ska vi träffas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback