Rubrik saknas

Här sitter jag ensam i soffan, med datorn i knät och luktar vitlök. Urk. Min kära syster har nyss gett sig av och det blev plötsligt så otroligt tyst och ensamt här. I går åt vi tzatsiki, där av vitlökslukten. Sen spelade vi Med andra ord, mamma, pappa, zeritu och jag. Sis och jag vann med 2 -1. Kul spel actually.
I dag blir det jobb, 14 - 18, har inte en aning om hur det ser ut i blocket. Hoppas på kunder. Januari är annars en väldigt dålig månad..folk har handlat upp vart enda litet öre på julklappar, nyårsraketer och champange. Det märks. Vissa ringer till och med och förklarar med stor inlevelse hur de drabbats av maginfluensa och inte kan komma på den utsatta tiden men skulle gärna vilja ha en ny tid..efter den 25 e.

Nu ska jag duscha, borsta tänderna och gurgla bort vitlökslukten med listerin. tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback