this is for me

Den ständiga strävan efter ett något så när strukturerat liv. Därför..kommande vecka ska jag :

- Lösa ett träningskort på Feel Good =)
- Gå på ett läkarbesök
- Sola solarium
- Gå på ett möte med en av våra försäljare (vuxenpoäng)
- Gå till tandläkaren
- Jobba torsdag, fredag och lördag

Jo men det verkar rätt lagom, förutom att jag helst slipper läkar- och tandläkarbesöket.
Det där med att sola har jag däremot inte längre något emot. Jag övervann min rädsla på sun 4 you i onsdags. Inte blev jag röd heller som jag hade förväntat mig..desvärre inte heller brun..men mamma säger att man inte blir det första gången. Dessutom fegade jag och solade bara tio minuter eftersom jag i normala fall, särskillt så här års, har den typiska nordiska huden som inte pallar med lite solljus efter månader av instängdhet och mörker. Nästa gång ska jag öka på några minuter och se vad som händer..
När jag har löst mitt träningskort ska jag göra upp träningsschema för mig själv, det är enda sättet att disiplinera någon som är som jag. Styrka ska jag träna ett pass i veckan i alla fall, så långt vet jag nu. Sen får jag se, tre pass i veckan är nog rimligt.

Just det. Här om dagen lärde jag mig plötsligt se om en människa är kall eller varm. Det liksom bara kom till mig och tack och lov för det, jag behöver kunskapen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback