Update

Nu har jag verkligen segat mig och varit helt inaktiv på den här sidan. Därav lite uppdatering här...
Kan ju börja med nyår. Vi hade partaj här hemma hos mig, riktigt lyckat. 16 personer, långbord, tre rätters (med riktiga kockar som fixa maten=) ), fem-kamp, raketer,champange, fina vänner och så vidare. Ja riktigt bra nyårsfirande: )
Det nya året inleddes med att en av mina allra bästa vänner och hennes kära sambo flyttade till motala. Supermysig lägenhet och jag kan nu förgylla mina dagar med min fantastiska vän Jamina igen.
Jag har påbörjat det första av mina två lärlingsår. Jobbar nu 50% på Carinas hårstudio och kommer i och med att min kundkrets expanderar få gå upp i tid. Hoppas på att det går relativt snabbt i alla fall. Alla är mer än välkomna:)
Min älskade farfar har gått och blivit alvarligt kärlsjuk. Detta kommer med stor sannorlikhet innebära att farmor och han flyttar tillbaks till sverige och motala. Då ska jag ta igen allt vi har missat under åren de bott i Estland.
I övrigt har den sista tiden kantats av diverse besök från Stockholm. Syskon, systerbarn, vänner. Härligt : ) Egentligen borde man kanske också ha införskaffat sig nyårslöften hit och dit men jag är dålig på sånt... Dock finns förhoppningar med det nya året. Mitt liv ska levas en gnutta nyttigare och jag ska göra allt för att få in så mycket kunder som möjligt på salongen. Förhoppningar finns även om en flytt hemifrån men just nu pallar inte ekonomin det på långa vägar. Så vi får se hur det blir med den saken..

Nu ska jag greja med tvätten lite sen lite lunch. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback