Ny vecka

Så var det måndag ännu en gång, helgerna går alltid så fasligt fort..
Jag som verkligen trodde att det höll på att bli vår...så drabbas södra sverige av snökaos. Hm..men mamma säger att om det är en riktigt varm vår så brukar sommaren bli så där och om det är en mild vinter brkar det bli en kall sommar. Så det kanske egentlign bara är positivt med snö i nu? eller?
Är ledig i dag som de flesta andra måndagar. Ska träffa elin sen när hon har varit på facket, får se vad vi gör med den här dagen. Måste ner till salongen sen med och hämta mina saxar, har ju gått och lovat att klippa hon på godishuset. Det finns bara en som kan råka ut för sådana knasiga grejer och det är jag som aldrig kan säga nej. Emma ska som tur är med till det turkiska hemmet och dricka turkiskt te och prata turkiska medan jag klipper henne fort som attan. Stackarn, hon är ju jättetrevlig men jag gillar egentligen inte att klippa hemma, oftast är det dåligt ljus och man får stå så konstigt när man inte har någon riktig kund- eller  frisörstol. Vi vet inte ens hennes namn och något pinsamt att efter typ tusen besök på godishuset och typ lika många pratstunder med henne fråga, ehm föresten vad heter du?

Min söndagkväll var mysigast på länge.

Nu blir det duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback