Skärtorsdag

I dag har det varit full rulle på jobbet, slog mitt egna rekord i antalet kunder : ) Körde till och med två kunder på en gång och kännde mig så där lagom stirrig men det funka. I går satte jag ett löshår som blev så himla fint så nu är jag svinsugen på lite löshår..undra om jag kan övertala carina om att vår ettårs elev ska sätta på mig som träning? Jag satte ju faktiskt på henne en gång..

I morgon blir det förmodligen Stockholm. Har haft sån jäkla beslutsångest, fattar inte vad det är med mig velar bara fram och tillbaka. Men nu tror jag i alla fall att jag har bestämt mig för´t. Och precis nör jag bestämde mig fick jag typ en böld i halsen som stör mig.. orka bli förkyld igen liksom.
Kollade i alla fall kontot nyss med och jag har hör och häpna faktiskt råd att shoppa litelitelite och då är det lätt värt att åka till stockholm för att göra det. Ny lön kommer ju trots allt på tisdag igen. Dessutom kan det vara skönt att komma i väg lite och jag har inte varit där på ett tag heller.

Godishusets barn hade föresten fått vattkoppor så jag slapp klippet där i måndags. Nu är det skjutet på framtiden, igen..hehe.
I tisdags var Elin och jag hos Fanny och gosade med hennes lilla bebis. Så jäkla gullig unge, hon skratta massor och var pigg och vaken mest hela tiden. Hoppas jag får en sån bebis någon gång i framtiden.

Nu är jag hur trött som helst men sitter mest uppe bara för Linnéa och familjen kommer hit snart och jag tänkte vara lite social och säga hej i alla fall innan sängen tjatar allt för mycket efter mig.

Kommentarer
Postat av: Elin Petersson

vilken tur att du slapp klippa tjejen från godishuset då :) du är alldeles för snäll sara! :)
hi. tack för klippningen idag förresten, jag blev lika nöjd denna gång.
vi ses. kram elin

2008-03-20 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback