En plats där vi kan va, du och jag.

Här är man visst segast i stan på uppdateingen.

Det händer visst inget intressant som är värt att skriva om. Veckan har enbart bestått att jobb, tisdag till lördag. Med en gnutta spinning i onsdags.
 Efter jobbet i går var jag dock duktig. Jag gick till Elin och vi tog en promenix men hennes pappas hund. Elin och hennes johan var dessutom snälla och hjälpte mig att dela ut lite reklam från jobbet. Tacksamt. Vi satt nere i varamon en stund och njöt av solen. Sen gick vi tillbaks till Elin och satt på hennes balkong, åt kladdkaka med glass och njöt av solen igen. Framåt kvällen åkte dem ut till härseby och jag gick hem en sväng till mamma o pappa. Kvällen skulle spenderas med Emmis så fem över sex började jag gå till henne och tio i sju var jag framme. Det är en bit men det var så skönt att röra på sig.
Vi åt mat och godis, tittade på robinsson och drack te. Mys på det.

I morgon är det jobb igen. En dag ledigt mellan jobbveckorna är förlite..jag behöver minst två för att känna mig hel inför nästa vecka. Men det här är ett undantag. På torsdag åker vi till farfar och ska vara där i nästan en vecka:) Då blir det inga pengar in till företaget så jag får jobba i morgon för att ta igen lite. När jag kommer hem är det valborg och då är vi snart inne i maj. Det går så sjukt fort. Snart är det bannemig sommar:)
Och nu har klockan sprungit iväg och min sovtajm är inne.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Zeritu

Hej baby!

Hoppas ni kommer få det fint hos Einar,hälsa så gott.

Tänkte kolla med dig om jag kan bo hos dig när Andres tar studenten?Kan tänka mig att det kanske blir fullt hos mamma.

2009-04-21 @ 07:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback