I am

Inser nu att jag inte har någon frukost hemma tills i morgon. Hur kul är det? Formfranska med smör och så vatten till det då..mumma. Ingen matlåda heller. Japp, mathållningen är på topp.
Och i går när jag ställde mig på vågen hemma hos mamma hade den fått spelet och visade att jag vägde 132,3 kilo. Tack vågen men det där var väl lite väl överdrivet.


En helt sjuk grej.
I dag berätta louise och en återkommande dröm som hon hade drömt. När hon började berätta så kunde jag fylla i.., för jag har haft s a m m a återkommande dröm. Och vi båda drömde drömmen i natt! Hur konstigt är inte det?
Vi försökte tyda drömmen med hjälp av drömtydningssidor på internet och kom fram till att vi står inför positiva förändringar i livet..
Och sanningen är att det är förändringar på gång i bådas liv..
I bland undrar man ju hur allt hänger i hop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback