I feel a little better inside

Gårdagen var minst sagt fullspäckad men helt lyckad. Jamina och Mattias dök oväntat upp på öppethus och följde sedan glatt med till Erik och hans födelsedagsferre. Där var det holabandola. Galet kul. Två glas vin och jag var full som en kastrull:) Det blev en sväng till harrys sen vilket var helt okej men festen innan var som vanligt sju resor roligare.
Och i dag har jag faktiskt inte varit helt utslagen, bara till hälften utslagen. Tillbringade många timmar framför tvn men det gör man ju varje söndag så det är inget orginellt.
I morgon har jag en härlig ledig måndag framför mig. Det ser ut som att det ska bli finfint vårväder med. Amazing.



Älskling.

Kommentarer
Postat av: Emmish

Jag ville meeeeeed! =(

2009-04-07 @ 11:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback