Påsk

Det är verkligen så sjukt skönt med långledigt. Jag bara njuter hela tiden=) Att det dessutom är härligt solsken ute och att häcken på mamma och pappas tomt börjar skimmra i grönt gör ju saken ännu bättre.

I fredags solade Louise och jag på hennes pappas tomt i varamon, riktigt härligt. Kul att träffa den tjejen med eftersom hon annars bor i kalmar.
På kvällen blev det 20 års fest hos Felicia. Rikitgt kul, alkoholen flödade och det var galet mycket roligt och trevligt folk där.
Och jag vill att Fillan börjar jobba hos oss! Tror verkligen vi skulle passa i hop:)

I går solade jag igen, först hemma på tomten sen hemma hos emma på deras tomt. På kvällen hade vi värsta mysiga grillningen nere i hamnen. Två filtar, två grillar, underbart sällskap, en strålande värmande sol och så lite musik på det. Bästa kvälen på länge, helt nostalgisk. Sen gick vi upp till Hanna för lite fest:) Jag orkade dock inte med Harrys sen vilket jag har lite dåligt samvete för i dag. Alla var hemma och jag har verkligen saknat er så mycket. Så kommer ni hem och vi har askul men så bangar jag..Ibland har man huvudet under armen.  Och i kväll är alla bjudna hem till Elin men jag kan inte vara med på det heller. Linnéa + familj kommer hit och jag missade dem när dem var här i torsdags så jag måste passa på nu. Vi ses så sällan. Det blir fel hur jag än gör i kväll..

Nu ska mamma och jag baka smulpaj:)

pusshej

Kommentarer
Postat av: Emmish

it's cool baby!! vi hade ju roligt på förfesten =) det är det som räknas... vi är gamla nu, orkar inte festa två dagar i rad =)

2009-04-13 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback