när man har en ful dialekt.

Emma och Elin åkte just hem, vi har ätit god varmsmörgåstårta. Så himla skönt att umgås efter jobbet, precis så som man jämt gjorde när man gick i skolan. Då var man sjukt bortskämd med fritid. Det är verkligen nåt man uppskattar nu, f r i t i d. Ge mig mer sånt, tack.

Det behövdes bara bli april så är det som att alla låsta dörrar öppnas. Plötsligt trillar kunderna in på salongen igen vilket jag är innerligt tacksam för. Det har varit några knapra veckor ett tag men nu ser det ut som det vänder.
 Det är dessutom så otroligt härligt vårväder ute och mitt humör rusar verkligen i höjden. Jag vill bara gå ut och skrika ett vårskrik. Kommer det snö igen nu så tjuter jag.

By the way så har jag en jobbig, totalt upplanerad lördag framför mig. Först jobb 9 - 13, sen hem för att äta och göra mig i ordning. Tillbaks till jobbet 15.00 för att fixa inför öppethus på vår "nya salong". 16 - 20 öppethus. 20 - >    födelsedagsfest hos erik:) Kommer säkerligen bli skapligt på lyset efter den här dagen. Pjhu.. På söndag är jag nog skapligt utslagen.
Och på måndag är jag ledig igen. Så himla skönt med lediga måndagar. Dem uppskattas mer än lediga söndagar.

nu blir det ansiktstvätt sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Louisenfisen

Bra då blir vi på lyset tillsammans och har galet kul du o jag:) det gillar jag:) saknar våran kvalitetstid tillsammans med pannkisar och så, fasen vi måste ses mer än bara på gymmet tycker jag!:)

puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback