Håll i hatten

Nytt inlägg i dag igen:)
Hoppas verkligen det här funkar nu, internet här hemma hos mig är ju lite hajkontajkon om man säger så. Men jag tar smällen, tjänar ju kosin på att snylta på grannen..

I dag var jag hos distriktssköterskan med mitt sår. Fick ju något så lustigt som en systa på svanskotan för en månad sedan. Den skars upp och tömdes på en matsked var. Snuskigt och skapligt chokerande. Efter tömningen hade jag ett sår som var lika stort som en valnöt. Den där valnöten skulle läkas innifrån och undertiden var jag tvungen att gå och titta till det och spola det hos en distriktssköterska.
Förra veckan fick jag frikort. I dag utnyttjade jag frikortet och då säger sköterskan att såret har läkt och jag fick ingen mer tid. Så himla typiskt. Nu funderar jag på att söka för alla möjliga åkommor bara för att utnyttja g r a t i s vård.
Hur som helst.
Nu när såret har läkt kan jag verkligen börja träna igen. Jag var verkligen pepp på träning. Louise och jag skulle komma igång bli värsta vältränade. Vi hade världens bästa och hälsosammaste plan. Men såret tillät inte träning. Men nu så, när jag har läkt..Men då blev det Louise tur att lägga upp sig på oerationsbordet. Krångeltanden måste bort. Så nu ska vi vänta på att hennes sår har återhämtat sig .SEN. Står vi där med våra läkta sår och träningsvärk. Nice:)

I går satte jag dit löshår:)
I dag tog jag bort det :( Min hårbotten palla inte trycket. Fick värsta spännigar i det. Tråkigt fast jag har ändå ett annat löshår som man fäster fast med clips. Det kan jag använda i bland istället för det här håret som vi satte dit med vax.
Nu har jag klippt mig lite istället så det känns rätt bra ändå :)

Nu har jag verkligen varit seriös. Jag har till och med överskridit min bedtime tid för lite update här på bloggen.
Vi hörs då.

Kommentarer
Postat av: Lolo

Japp efter alla operationer sätter vi igång o då jäklar finns det inget som kan stoppa oss, faseb va vi ska slimma oss;)



Är så stolt över din nya blogg karriär gumman! Kl var ju till o med över tio helt otroligt ju!

Love u!

pusselipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback