sjumilakliv

Gosh tiden går så fort. Snart är man närmre pansionen än studenten tror jag. och jag vill typ ha barn och hus nu med, har kommit in i någon konstig fas när jag tycker att allt sånt verkar mycket roligare än friheten utan huslån och barnmat. Haha men det går nog över snart jag har ju nyligen flyttat från mitt flickrum ju för tusan.

Jag har typ jobbat två veckor i sträck och det gör mig sjukt trött. Det blev visst bara min lott att ta ansvaret för att  hela salongen ska gå runt  och det tär ju lite på pigghetsnerven. På tisdag kommer Carina tillbaks igen och då ska jag faktiskt jubla högt.

I söndags och måndags var jag i skolan på gesällkurs. Helt otroligt bra kurs! Nu känner jag mig i alla fall snäppet lugnare inför gesällen. Vi gick igenom varje moment och fick chansen att öva på docka eller modell. Jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle hitta på för kort festfrisyr eller långhårsuppsättning men nu har jag värsta idéerna:) Särskillt med långhårsuppsättningen hoho. Jag är till och med pepp på att träna till provet får carina reda på det kommer hon typ svimma.

O på tisdag är det louise och jag som tränar fettet av oss på feelis:) För hennes tand är typ läkt. och jag har lovat en kund att om jag inte börjar träna nästa vecka ska han få pengarna tillbaka för sin klippning. Det ska bli galet skönt att komma igång, just nu känns det som jag står högst upp på prispallen och tar emot medalj för årets soffpotatis. Nu ska det bli förändring på den punkten.
I går åt vi föresten världens godaste pannkakor och tittade på det okända:) Vi har verkligen samma intressen flckebarnet o ja.

None

Kommentarer
Postat av: Louisenfisen

Japps spöken o pannkakor är våra grejer det;)

Postat av: Jenny

Såg du på Melodifestivalen? Om du gjorde det: Vem/vilka tyckte du var bäst? Skriv på min blogg, om du har tid! ♥

2009-02-21 @ 22:19:28
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback