ge mig sol

Gosh den här veckan har louise och jag varit flitiga besökare på feelis. Nu i kväll körde vi spinning, det var längesen och det märktes verkligen för min del. Bättre kondition?..ja tack! Nu är jag galet trött i kroppen, fast det är ändå skönt på något sätt när man vet anledningen till tröttheten. Efter träningen gick jag hem och dushade och tvättade bort allt smink med min nya sköna tvättlotion från VICHY (rekomenderas!). Nu sitter jag i sängen med myspyskläder och datorn i knät och saknar älsklingen en gnutta.

Carina har kommit tillbaka till jobbet efter sin brasilienvisit och det är verkligen bra. Nu är det mesta som vanligt på jobbet igen och jag är inte alls lika trött och upprörd när jag kommer hem på kvällarna.
För övrigt har vi fullt upp på jobbet, på lördag är det nämligen mässa som gäller. Möt våren 2009 på nöjeshallen. Alla är välkomna dit, gratis inträde och fullt av utställare som erbjuder prova på grejer och galna priser på produkter och behandlingar. Dessutom modevisningar varje timme:)
Vi har öppet mellan klockan 14 och 20 och efter det spelar ett band som heter pm´s.
Jag måste på något sätt hinna irra runt på stan och leta efter några flaschiga kläder att sätta på mig till den här tillställningen.Vi ska ha svart och vitt på oss och alla mina svarta kläder anväder jag på jobbet och dem är verkligen inget att visa upp. Har inte gått på stan på en evighet heller så jag har typ noll koll golfboll på utbudet.

Nu ska jag ta en titt på hemnet.se och se i fall det finns några fina hus:) sen blir det sängen på riktigt.

Kommentarer
Postat av: jessie

Kul att du har börjat uppdatera igen så man vet hur det går för dig :) Kommer och klipper mig hos dig snart, trogen kund som jag är:P Dock vet jag inte när :P Har ingen koll längre när jag kan ta mig hem till Motala. Svårt att planera i förväg. Jobbar du alla dagar i veckan?? Behövs iaf en klippning snart, sist jag klippte mig var ju hos dig o det måste ha vart runt ett år sedan ;P Tiden går fort! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback