pray for the weekend

Nyss hemkommen från mamma och pappa och en mummsig kycklinggryta. Nu sitter jag och tittar på dressyr på tv (?). Finns inget annat att se, eller i alla fall inte något som jag vågar se på när jag är ensam. Egentligen borde jag inte se på tvn alls. I natt drömde jag att det kom en man från radiotjänst kiruna och plingade på. Gosh..

Fredag och lördagkvällar är det inte så värst hippt att på på kungsgatan. Då slirar volvoraggare runt utanför och alkoholpåvekade individer missförstår sitt eget röstläge precis nedanför mina fönster. Undra hur det ska gå i sommar när man måste ha fönstrena öppna på natten.. Då har jag fulla gubbar i vardagsrummet. Annars trivs jag i min etta som handen i handsken. Den känns perfekt och som hemma.

På jobbet i dag hade jag fullt upp och det var bra. Sista dagen efter två veckors intensivt arbete, nu helg och l e d i g t.
Skulle egentligen ha delat ut reklam på stan i morgon men jag sa i från mig det för det blir för mycket. Dessutom har vi finbesök hemma i form av sis x 2. Sofia o Linnéa. skapligt mycket bättre än att trycka på folk massa reklam.

Louisenfisen och jag ska nog dra en träningsrunda på gymmet redan på söndag by the way. Seriöst av oss:) beach 09 väntar eller snarare ångest 09. Då ska jag vara fit som tusan.

Nu blir det sängen. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Louise

jaa nu jäklar ska vi komma igång, ja ångest brukar det vara men nu ska vi bli slimmade:)mohahah:)

LÖV U!

Postat av: Emma

Hahah mysigt med fullgubbar i vardagsrummet!



Och ni är duktiga som ligger i och tränar. Kör hårt mina damer!

2009-02-23 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback