Give me more

Ska snart åka till Stockholm. Kurs i morgon på Toupema Belgal, löshår:)
Käner mig något opepp nu men det blir säkert jättekul när man väl är där.

Johan och jag tittade på lägenheten i veckan men den var inget att hurra för. Helt inrökt och unken. Det är svårt det där med lägenheter, det måste kännas så rätt när man är där annars blir det bara pannkaka av allt. Jag som älskar min lägenhet som jag har nu med..blir svårt att hitta någon som har samma klass. Men men vi letar vidare och hoppas på att ödet för oss till vår drömlägenhet.

Den här veckan blir det bara två jobbdagar för min del. Kurs i morgon måndag, jobb på tisdag och onsdag, Andres student på torsdag ( snällla solen ! ) och så ledigt med släkten på fredag och lördag. Perfa.

Bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback