hey ho

I dag flyttar Emma hem från Gävle! Hur bra är inte det på en skala?, typ hundra!
Hon ska flytta in i mitt källarförråd. Eller ja hennes saker ska bo där ett tag. Snart kommer dem med grejerna så jag ska hjälpa till och bära lite.

Annars har min långhelg varit så sjukt skön.
 I tordags var det Andres student som gällde. Vi stod längst fram och hejade på honom när han sprang ut. Alla blev galet rörda när han kom fram, inte ett öga var torrt. Det var sån obeskrivlig glädje. Och när dem åkte runt stan och skrek. Så himla kul!  Efter det hade vi mottaginng hemma vilket var myspys.
 Jag var liksom så stolt över´n!
Resten av helgen har tillbringats hemma i huset. Vi har mest tagit det lugnt. I går var vi en sväng på stan och så fikade vi hemma hos mig:)

Annars har jag gått och blivit lite förkyld, det var typ en evighet sen faktiskt. Mycket ovanligt med tanke på att jag a l l t i d var förkyld föut.

Johan och jag fick ett brev från platen i fredags, vi står nu som nummer ett på en tvåa i ekenäs. Hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej Sara, tack så jättemycket!:) Det stärker mig att få höra! Här är det lite sjukstuga och mycket plugg just nu, annars funkar det :) Är det full rulle på salongen och i ditt liv?:) Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback