Hold on

I morgon är det student som gäller. Andres har redan gått hela gymnasiet. Hur sjukt fort går inte tiden? Fan snart är man gammal på riktigt..
 I kväll kommer typ hela tjocka släkten hit, dem är sena som vanligt. Jenny ska bo hos mig då det blir något överbemmanat i huset:) 
Förväntningarna är ändå rätt höga. Det är sån stämning på nåt sätt.
Infarten är klädd med björkris.

Måndagen i Stockholm, på kursen, blev lyckad. Vi gick verkligen igenom allt. Massvis med nyttig teori och väldigt bra praktik. Vi fick öva på varandra med, så nu har jag ett tjusigt ljusblondt parti på högersidan. Och så är jag expert på området dessutom. Någon som är sugen på hårfölängning så kontakta gärna mig:)

Nour och jag var ensamma på jobbet i dag.
 Ibland är det så sjukt skönt.


Jag har världens finaste pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Elin Elwin

Hmm, långt lockigt hår skulle inte sitta fel. Kommer till dig i slutet av juli :)

2009-06-10 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback