houlabandoula jag kickar å jag spooular.

saris tackar louisenfisen för sina fina naglar:)
Hur perfekt är det inte att ha en vän som är nagelteknolog då?:) Det kan man ju fråga sig.

I morse innan jag gick till jobbet möttes jag av sann glädje när jag tittade på mina pinniga orkidéer. En svinstor knopp hade kommit fram! Jag trodde han höll på att gå förlorad men inte. snart blommar den:)

Johan och jag står föresten som nummer tre på en lägenhet i fina ekenäs.
Och jag vill att lägenheten ska vara perfekt och att vi får den. typ nu.

Det här blev ett knasigt inlägg men ändå.
Efter som jag älskar emma och för att hon snart kommer hem får hon bjuda på den här knasiga bilden med. pusshej


Kommentarer
Postat av: Lofisen

tack själv gumman:) hur bra är de inte att ha en bästis som är frissa då?!:) Lycka till en tillskottet, vi får allt ha en liten fin orkideecermoni tycker jag:) haha:)

kryssnig me då?;)

pusselipuss

2009-06-03 @ 22:34:50
Postat av: Emma

hahha oh så fin!



när flyttar ni om ni får den?

2009-06-05 @ 14:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback