Fredag

Härligt med fredag, skulle varit ännu härligare om jag inte skulle jobba i morgon igen men. Det är bara att ta det. Det blir ju faktiskt ledigt halva lördag, söndag och måndag när man jobbar helg och den är ju faktiskt inte helt fel:)
Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i huset, i mitt gamla rum som Andres har nu. När jag precis hade flyttat kunde jag inte ens gå in här för då mådde jag verkligen skit och ville bara flytta tillbaks. Nu har jag kommit över det. Det känns så klart lustigt att vara här inne när hans saker står här istället för mina men samtidigt så trivs jag så in i bängen i min lägenhet nu. Jag älskar den verkligen:) Kommer ju få problem den dagen jag ska flytta där i från.
Vi ska äta ryggbiff, klyftpotatis och bearnaisesås snart. Mumma på den!
På jobbet pratas det bara points hit och dit då halva styrkan gått med i vikt väktarna. Min mat passar inte in där. Jag har suttit och lusläst ett  viktväktar lexikon där det står hur många points det är i olika sorters mat. Farligt med sådana böcker. Man kan ju typ inte äta nåt utan att man är uppe i dagsbehovet av pointsen. Jag tror faktiskt inte jag skulle fixa det där. För min del tror jag på varierad kost och träning på det. Då mår jag bra.

I morgon börjar i alla fall Johan sin resa hem, det är ju positivt. Snart ses vi. 

I går fick jag in dem andra bilderna på usb-minnet i alla fall, efter mycket om och men. I dag hade jag tänkt gå och framkalla dem men min lata sida kom fram när jag såg att det föll stora blöta snöflingor ute..Jag gör det i morgon istället efter jobbet. Då ska jag gå och titta på scrapbooking papper och sånt med :)
Annars har jag noll planer inför helgen. Någon som vill göra nåt?

Kommentarer
Postat av: Louisenfisen

men gumman varierad kost och träning är just det viktväktarna handlar om ju:) du är ju kansig:)haha

2009-03-13 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback