Give in to me

Det finns inget bättre träningspass än body balance, både Louise och jag bara älskar´t. Det är så himla skönt, det är en blandning av yoga, thai chi och pilates. Man töjer och stretchar kroppen i olika sköna moves:) Resultatet: Bättre balans,  smidighet, vighet och dessutom muskelutbyggande:) Trots att det är riktigt jobbigt för kroppen känns det som att man finner inre harmoni på något sätt. Känner mig helt rensad psykiskt efteråt och kroppen är helt avslappnad och lugn. Otroligt bra.

I går fick mitt usb-minne spelet och accepterade bara  tunisienbilderna, resten ville den inte ta emot. Teknikens värld är inte min värld. Ska göra ett nytt försök i kväll och se om den vill vara min kompis nu. Jag vill ju verkligen få ut dem där bilderna.


Jag saknar min älskling hur mycket som helst. Vissa veckor springer förbi som ett maratonlopp medan andra veckor segar som aldrig förr. På söndag blir jag hel igen.




Annars är jag pepp på Louise födelsedags partaj den 21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback