Give me more

Min härliga helg är snart slut. Ny vecka väntar.

Festisen i lördags blev lyckad. Hade faktiskt riktigt kul rakt igenom hela kvällen=) Träffade Linda på harrys och blev så himla glad av att se henne:) Har så många saknade kompisar som inte bor här och när man väl träffar dem så är det verkligen guld värt!

I morse var elin och jag duktiga. Klockan nio var vi på feel good och tänkte simma. Smart as som vi är kollar vi inte upp i fall bassängen är upptagen och självklart..när vi kommer dit är det vattengympa för gravida..jaha. Det var bara att gå tillbaks till omklädningsrummet och spendera en timme i bastun innan vi kunde hoppa i vattnet. Då var vi inte så taggade längre så det blev väl simning tio minuter och endast flytande resten av tiden:) En stund i bubblis hann vi också med innan vi var tvugna att bryta upp.
Klockan tolv träffade vi Emma på ströget för lite lunch. När Emmas lunch var slut kom Ida och Tuva och förgyllde vårt sällskap. Då blev det fika och efter det en sväng på stan. Sen gick vi upp till mig och fikade lite till:)
Framåt kvällen kom Emma och vi umgicks ett tag:)
Nu har jag suttit och scrapat i några timmar, tiden bara rinner i väg när man håller på med det. Nu är klockan för mycket för mig egentligen. Jag borde redan sova. Helt otroligt hur beroende jag är av sömn. Lägger mig 22 och går upp 7.30. Då vaknar jag utsövd, lägger jag mig senare är jag trötter när jag vaknar. Som ett barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback