Hela livet blev en helg

Söndag igen. Gosh.
Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv?
________


Lördagar är annars den mest oberäkneliga dagen man kan jobba på. Jag hade en permanentkund inbokad när jag kom vid nio. När klockan var tio hade jag fått in två klippningar till, då var jag fullbokad. Efter det den fick jag säga nej till fyra drop in kunder.. Lustigt, det var inte ens lönehelg. Andra lördagar kan man slita sitt eget hår för att man inte har något att göra. Men men, bara tacka och ta emot:)

Dagen har spenderats med Elin, Ida och Tuva. Skön söndag. Vi tog en långpromenad som verkligen var välbehövlig för min del. Lördagens godisintag var nämligen inte av denna värld. Förhoppningsvis gick jag av mig delar av det. I morgon är jag ledig och då ska Elin och jag passa på att träna en sväng på morgonen. Skönt att börja sin lediga dag så, då kan man göra vad som helst med resten av dagen sen. Jamina pratade om att ta sig en tur till motown i morgon så henne kanske man kan få äran att träffa på,.


I dag kom min älskling hem igen. Det var verkligen mysigast att träffa honom igen.
Han hade med sig en hjärtformad kladdkaksbit som vi delade på. <3


                                                                                                
                          

Kommentarer
Postat av: elin petersson

berättade brorsan att det var jag som hade bakat kladdkaksbiten åt er då :) hihi.

vad söt du är sara. glöm inte att kolla klipptid åt mig också.. hörs. kramis

2009-03-16 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback