Jag är kär i en ängel

I morse var Elin och jag och tränade, i morgonbitti ska Louise och jag träna, på onsdagkväll ska mamma och jag köra spinning och på torsdag ska Louise och jag köra body balance. Det kallar jag en bra träningsvecka!

Jag köpte lite scrapbooking grejer i dag.:) Så himla kul men så galet dyrt. Bokia hade sjukt mycket fina grejer men det är jättesvårt att välja ut vad man ska ha. Jag skulle vilja gå en sån där scrapbooking kurs som Elin gick och få lite tips. Ska kolla upp om dett finns någon sån..Mina kort ska vara klara på fredag, så lagom till helgen ska jag nog försöka mig på första scrapet :)

Annars ser det bra ut på festfronten. Louise födelsedagsfest på lördag och fest hos mig den 28e;)


nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen. Natti.

Kommentarer
Postat av: Emmis

vad många träningsvänner du har.. jag vill också =(

2009-03-18 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback