when your in the world

Här sitter jag och känner mig lite död.
Louisen hade fest i går. Rikitgt kul! Det var så längesen jag var på fest, man behöver det ibland=)
Nu är jag skapligt seg bara:)

I dag blir det lugna gatan. Ska börja scrapa lite:) Jag har blivit som besatt av det här med scrapbooking. I går gick jag en sväng till bokia för att köpa en limpenna och då hittade jag ett jättefint scrapbookingkit som bara skrek att den ville följa med hem. Det gick inte låta bli:)
Jag hämtade ut mina kort i fredags med. Fick en positiv överraskning när jag skulle betala i alla fall. På kvittot stod det 215 :- men han i kassan sa 95:-..okej.. Ärlig som jag är sa jag till att det lät lite billigt men då var det tydligen någon kampanj som inte hade lästs in på kvittot. Inte mig emot=) Så det kanske inte gör något att jag köpte det där kittet.
Mina kort blev fina och man längtar sjukt mycket till sommaren och värmen när man ser dem:)

Gosch, min nya granne verkar ständigt vara på krigsstigen, han smäller i dörrn som en omogen tonåring. Hela min lägenhet vibbrerar när han går ut eller in. Stört.

Var tog våren vägen? Nu snöar det igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback